Mészáros Tibor
Fanfárok hangja intette csendre az Erzsébetligeti Színház széksorait megtöltő


Mikor Fazekas József népdalénekes lépett a színpadra, a kezek már tapsra voltak hangolva. Szükség is volt rájuk, mert saját műsorának előadása után Fazekas művész úr Erdős Melinda kezét fogva fogadhatta a duettjükért is járó megérdemelt tapsot.
Vajk György a király legismertebb slágerein keresztül jelenítette meg, Elvis Preslyt utat nyitva ezzel a cseppet sem kevésbé népszerű rock and roll irányába. Majd Gyurkovics Zsuzsa Dayka Margit alakját idézte olyan dalokkal, melyeket korábban a híres előd is előadott. A taps azonban nem maradhatott abba, mert máris Harangozó Teri jelezte, szeretné bejárni a Földet. A közönség jónak találta az ötletet, és vele tartott. Így mire Kovács Erzsi, a gálaestek nagyasszonya lépett a színpadra, a publikum már több műfajt érintve tért vissza a nosztalgiadalok világába. Kovács Erzsi új lemezéről mutatott be néhány szerzeményt, de érezte, nem hagyhatja el úgy a színpadot, hogy a Donát úti orgonák illatára ne emlékeztesse a hallgatóságot. Majd átadta a mikrofont párt
fogoltjának Attilának, a népszerű fiatal énekes-műsorvezetőnek, aki ismert számai mellett szintén tudott újakat mutatni a hálás publikumnak. És mielőtt színpadra szólította volna Kaczor Ferencet, a mulatós dalok közismert sztárját, még egy duettet is énekelt Kovács Erzsivel.
Kaczor Feri pedig élt a lehetőséggel, és nem hagyta, hogy egy kicsit is alábbhagyjon a közönség lelkesedése. Legsikerültebb mulatós nótáival folyamatos tapsra késztette hallgatóságát. Mindaddig, amíg aztán Attila ismét visszatért, hogy együtt adja
nak elő egy lírai duettet. Ezzel ért véget a műsor első része.
Szünet után Munkácsi Sándor sem engedélyezett sok pihenőt a tapstól kipirult tenyereknek. Minden fekvésben könnyed, szép tónusú, férfias tenorja nyilvánvalóvá tette, bármilyen dal előadására alkalmas hang birtokosa. Ezúttal a könnyedebb hangvétel felől érkezett az operához, és elmondta, szeretne hagyományt teremteni abból, hogy a Domini gálaműsorain ez a műfaj is helyet kapjon. Kiváló előadói adottságai mellett még sikeres zeneszerző is, hiszen mint megtudtuk, Kovács Erzsi dalainak jelentős részét is ő szerezte.
Ezután a tömény humor költözött a színpadra. Böröczky József a nevetőizmok terhelhetőségének határait feszegette dadogós paródiájával. És mire az arcvonások rendeződtek, már Mary Zsuzsi a hihetőség határait súrolóan karcsú alakja tűnt fel a színpadon. A hatvanegyedik évében járó művésznő a két-három iksszel későbbi nemzedékre emlékeztető megjelenésével, dinamizmusával és semmilyen fizikai korláttal nem küszködve robogott végig a több ismert slágerből álló műsorán viharos taps kíséretében.
Ezután Mátyásföld nagy barátja, tiszteletbeli polgára, a gálaműsorok örökös oszlopa, Hegedűs Valér zongoraművész önálló produkciója következett. Brahms Magyar táncát adta elő robbanékonyan, tévedhetetlen biztonsággal, hatalmas sikerrel. Majd fia, Hegdűs Szabolcs társaságában Beethowen Egmond-nyitányának négykezes változatát adták elő, átemelve az alapvetően szórakoztató gálaműsort egy drámaibb, mosolyt nem tűrő régióba. Apa és fia szenvedélyes előadásának szerves folytatása volt Maros Gábor fellépése. A hazafias érzelmektől áthatott előadásmód szintén nagy hatással volt a hallgatóságra.
A drámaibb hangnemet Heller Tamás, a Mikroszkóp színpad sokoldalú komikus-zeneszerzője oldotta. A tizennyolc éven felülieknek szóló viccekkel is megtűzdelt poéndömpingre még az éjfélhez közeli órán is nagyon fogékony volt a hallgatóság.
Ezután már csak a Corvini Domini Egyesületért sokat tett pártoló tagok kitüntetése következett, majd a műsor második részének koronájaként Paor Lilla Edit Piafot megidézve zárta a tizenhetedik Sztárvarázs műsorát.
A tombolasorsolás előtt Öcsi bácsi köszönetet mondott mindenkinek, aki részt vett a gálaműsor előkészítésében és lebonyolításában, különös tekintettel Szuper Aranka társelnökre, valamint a Színház dolgozóira, akik ezúttal is messze kötelességük feletti teljesítménnyel járultak ho
zzá
az est sikeréhez.
Vajk György a király legismertebb slágerein keresztül jelenítette meg, Elvis Preslyt utat nyitva ezzel a cseppet sem kevésbé népszerű rock and roll irányába. Majd Gyurkovics Zsuzsa Dayka Margit alakját idézte olyan dalokkal, melyeket korábban a híres előd is előadott. A taps azonban nem maradhatott abba, mert máris Harangozó Teri jelezte, szeretné bejárni a Földet. A közönség jónak találta az ötletet, és vele tartott. Így mire Kovács Erzsi, a gálaestek nagyasszonya lépett a színpadra, a publikum már több műfajt érintve tért vissza a nosztalgiadalok világába. Kovács Erzsi új lemezéről mutatott be néhány szerzeményt, de érezte, nem hagyhatja el úgy a színpadot, hogy a Donát úti orgonák illatára ne emlékeztesse a hallgatóságot. Majd átadta a mikrofont párt

Kaczor Feri pedig élt a lehetőséggel, és nem hagyta, hogy egy kicsit is alábbhagyjon a közönség lelkesedése. Legsikerültebb mulatós nótáival folyamatos tapsra késztette hallgatóságát. Mindaddig, amíg aztán Attila ismét visszatért, hogy együtt adja

Szünet után Munkácsi Sándor sem engedélyezett sok pihenőt a tapstól kipirult tenyereknek. Minden fekvésben könnyed, szép tónusú, férfias tenorja nyilvánvalóvá tette, bármilyen dal előadására alkalmas hang birtokosa. Ezúttal a könnyedebb hangvétel felől érkezett az operához, és elmondta, szeretne hagyományt teremteni abból, hogy a Domini gálaműsorain ez a műfaj is helyet kapjon. Kiváló előadói adottságai mellett még sikeres zeneszerző is, hiszen mint megtudtuk, Kovács Erzsi dalainak jelentős részét is ő szerezte.
Ezután a tömény humor költözött a színpadra. Böröczky József a nevetőizmok terhelhetőségének határait feszegette dadogós paródiájával. És mire az arcvonások rendeződtek, már Mary Zsuzsi a hihetőség határait súrolóan karcsú alakja tűnt fel a színpadon. A hatvanegyedik évében járó művésznő a két-három iksszel későbbi nemzedékre emlékeztető megjelenésével, dinamizmusával és semmilyen fizikai korláttal nem küszködve robogott végig a több ismert slágerből álló műsorán viharos taps kíséretében.
Ezután Mátyásföld nagy barátja, tiszteletbeli polgára, a gálaműsorok örökös oszlopa, Hegedűs Valér zongoraművész önálló produkciója következett. Brahms Magyar táncát adta elő robbanékonyan, tévedhetetlen biztonsággal, hatalmas sikerrel. Majd fia, Hegdűs Szabolcs társaságában Beethowen Egmond-nyitányának négykezes változatát adták elő, átemelve az alapvetően szórakoztató gálaműsort egy drámaibb, mosolyt nem tűrő régióba. Apa és fia szenvedélyes előadásának szerves folytatása volt Maros Gábor fellépése. A hazafias érzelmektől áthatott előadásmód szintén nagy hatással volt a hallgatóságra.
A drámaibb hangnemet Heller Tamás, a Mikroszkóp színpad sokoldalú komikus-zeneszerzője oldotta. A tizennyolc éven felülieknek szóló viccekkel is megtűzdelt poéndömpingre még az éjfélhez közeli órán is nagyon fogékony volt a hallgatóság.
Ezután már csak a Corvini Domini Egyesületért sokat tett pártoló tagok kitüntetése következett, majd a műsor második részének koronájaként Paor Lilla Edit Piafot megidézve zárta a tizenhetedik Sztárvarázs műsorát.
A tombolasorsolás előtt Öcsi bácsi köszönetet mondott mindenkinek, aki részt vett a gálaműsor előkészítésében és lebonyolításában, különös tekintettel Szuper Aranka társelnökre, valamint a Színház dolgozóira, akik ezúttal is messze kötelességük feletti teljesítménnyel járultak ho



Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése